BILET SOLUTIONS doo NIŠ
Romanijska 7, Niš
Šifra delatnosti: 7990 Ostale usluge rezervacije i delatnosti povezane s njima
Bilet Solutions DOO (u daljem tekstu: “Organizator“).
Pod prodajnim mestom Bilet Solutions DOO-a se podrazumevaju:
Ulaznice je moguće kupiti na prodajnim mestima Bilet Solutions i njegovih partnera. Ulaznice za događaje se štampaju i po isplati cene se izdaju kupcu.
Kupovina ulaznica preko prodajnih mesta Bilet Solutions DOO-a je obavezujuća i kupac ne može odustati od izvršene kupovine u smislu člana 36 stav 1 tačka 12 Zakona o zaštiti potrošača (“Sl. glasnik RS”, br. 88/2021), s obzirom na to da Bilet Solutions DOO prodajom ulaznica pruža usluge povezane sa slobodnim aktivnostima koje se odvijaju u tačno određeno vreme odnosno u određenom periodu (odnosno za koje postoji konkretni rok ili period izvršenja). U skladu sa članom 26. stav 1. tačka 6. Zakona o zaštiti potrošača kupac prihvatanjem ovih Uslova korišćenja izričito izjavljuje da je obavešten od strane Bilet Solutions DOO-a da ne može da koristi pravo na odustanak od ugovora, na šta kupac pristaje.
Kupovina ulaznica na Internet prodavnici je obavezujuća i kupac ne može odustati od izvršene kupovine u smislu člana 36. stav 1 tačke 12 i 13 Zakona o zaštiti potrošača, s obzirom na to da Bilet Solutions DOO prodajom ulaznica pruža usluge povezane sa slobodnim aktivnostima koje se odvijaju u tačno određeno vreme odnosno u određenom periodu (odnosno za koje postoji konkretni rok ili period izvršenja), kao i da je reč o isporuci digitalnog sadržaja u vidu PDF ulaznica (PDF-TICKET i E-WALLET). U skladu sa članom 36 stav 1 tačka 13 i članom 26. stav 1. tačka 6 Zakona o zaštiti potrošača, kupac prihvatanjem ovih Uslova korišćenja izričito izjavljuje da je obavešten od strane Bilet Solutions DOO-a da ne može koristiti pravo na odustanak od ugovora, na šta kupac pristaje.
Kada izvršite porudžbinu na internet prodavnici bilet.rs izjavljujete da imate više od 18 godina i da imate poslovnu sposobnost za zaključenje ovog pravnog posla.
Za kupovinu ulaznica preko internet prodavnice bilet.rs pratite sledeće korake:
korak 1 – upisivanje ličnih podataka i prihvatanje opštih uslova;
korak 2 – biranje događaja i ulaznica prema cenovnoj kategoriji;
korak 3 – plaćanje;
korak 4 – potvrda porudžbine.
Vaša PDF ulaznica će Vam biti poslata na e-mail. Ulaznicu je poželjno odštampati na papiru A4 formata. Ulaznicu čuvajte. Odštampanu ulaznicu donesite na događaj.
Vaša ulaznica će Vam biti poslata u Vašem e-novčaniku na portalu https://bilet.rs Ukoliko imate telefon pri sebi uvek možete pristupiti ulaznicama. Ulaznice iz e-novčanika možete deliti (sherovati) klikom na odgovarajuće share dugme.
U postupku kupovine kupcu se šalje potvrda o kupljenim ulaznicama i fiskalni račun na e-mail.
Ulaznice kupljene na prodajnim mestima Bilet Solutions DOO-a mogu se platiti gotovinom ili platnim karticama.
Ulaznice kupljene na Internet prodavnici plaćaju se isključivo platnom karticom.
Svaka ulaznica postaje važeća nakon celokupne uplate cene ulaznica i troškova servisa prikazanih prilikom kupovine. PDV uračunat u cenu i nema skrivenih troškova.
Troškovi servisa pokrivaju administrativne troškove koji se odnose na obradu i izdavanje ulaznica. Troškovi servisa iznose 4% od ukupne cene ulaznica.
Bilet Solutions DOO, sa sedištem na adresi Romanijska 7 Nis, matični broj: 22061011, PIB: 114721552 nastupa u pravnom prometu kao distributer za prodaju ulaznica na Internet prodavnici.
Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD).Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu i one koju možete videti na izvodu po računu vaše platne kartice. Hvala Vam na razumevanju.
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.
During payment card data entry, confidential information is transmitted via a public network in a protected (encrypted) form. Payment card information is not available to our system at any moment.
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Bilet Solutions doo je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro i Dinacard metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika platne kartice.
Prihvatamo sve validno prezentovane platne kartice: MasterCard, Maestro, Visa i DinaCard.
Za poručivanje i plaćanje ulaznica putem predračuna za pravno lice, potrebno je na e-mail adresu prodaja@bilet.rs poslati sledeće podatke: naziv firme, adresu, PIB i e-mail adresu na koju naša služba treba da pošalje predračun. Takođe je potrebno da se naglasi za koji događaj se poručuju ulaznice, količinu ulaznica kao i cenovnu kategoriju ulaznica za koje je potreban predračun.
Pravo na vraćanje ulaznica kupac ulaznice ima samo u sledećim slučajevima:
Viša sila, tokom koje miruju obaveze Organizatora, nastupa kada Organizator događaja nije u stanju da ispuni svoju obavezu održavanja događaja zbog rata, pobune, terorističkih akata, štrajkova, nesreća, požara, blokade, poplave, odluke ili akcije epidemiološke vlasti, prirodne katastrofe, teškog poremećaja u snabdevanju energijom ili bilo čega drugog, iz razloga koji je van njegove moći i kontrole.
Ako je događaj otkazan ili odložen zbog navedenih okolnosti, Bilet Solutions DOO će o tome obavestiti kupce što je pre moguće putem veb-sajta bilet.rs. Ukoliko je događaj odložen za novi termin, povraćaj novca za kupljene ulaznice korisnicima kojima novi termin ne odgovara biće moguć do početka događaja u novom terminu, osim ukoliko organizator događaja ne odluči drugačije.
U slučajevima navedenim u prethodnom stavu, ulaznica će biti stornirana, a novac vraćen kupcu na tekući račun ili na platnu karticu preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja,
U slučaju povraćaja novca za kupovinu obavljenu na Internet prodavnici, kupcu će biti vraćen iznos cene ulaznice za predmetni događaj. Kupcu neće biti izvršen povraćaj troškova obrade od 4% od cene ulaznice, budući da se usluga Bilet Solutions smatra u celosti pruženom u trenutku kupovine ulaznice, o čemu je kupac obavešten i na šta pristaje.
U slučaju otkazivanja ili odlaganja događaja ili drugih promena programa u vezi sa događajem, ni u kom slučaju neće biti izvršen povraćaj novca za povezane troškove (npr. prevoz, hotelski smeštaj, troškovi isporuke itd.).
U slučajevima kada Bilet Solutions DOO ima obavezu povraćaja novca kupcima ulaznica, Bilet Solutions DOO će izvršiti povraćaj novca na tekući račun kupca ili na prodajnom mestu gde su ulaznice kupljene, i to u roku od:
a sve pod uslovom da je kupac podneo zahtev za vraćanje novca.
Bilet Solutions DOO se obavezuje da čuva privatnost svih kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni u Bilet Solutions DOO-u (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.
Korisnik prihvata da lični podaci mogu biti elektronski obrađeni od strane Bilet Solutions DOO-a za potrebe izvršenja usluge. U skladu s pravnim odredbama, korisnik prihvata da se njegovi podaci proslede partnerskim kompanijama (kompanijama kćerkama ili poslovnicama) kao i organizatorima događaja za koje su ulaznice kupljene.
Banka ne učestvuje u prikupljanju ovih ličnih podataka, te se svi podaci isključivo distribuiraju Organizatoru događaja.
Klikom na sledeći link možete videti našu Politiku privatnosti.
Sistemsko rešenje web sajta bilet.rs je vlasništvo kompanije Bilet Solutions DOO koja je isključivi nosilac prava korišćenja softverskog rešenja (mape, ulaznice, sistem komunikacije…). Zabranjeno je svako korišćenje softverskog rešenja bez izričite prethodne saglasnosti vlasnika softvera i u skladu sa zakonom Republike Srbije, kao i važećim međunarodnim ugovorima. U slučaju kršenja ove odredbe, Bilet Solutions DOO može da traži sudsku zaštitu.
Kupac je saglasan da elektronski fiskalni račun dobije u istom e-mailu na adresu koja je uneta prilikom kupovine ulaznica. Fiskalni račun sadrži qr kod preko kojeg se može verifikovati.
Potrošački spor može se rešiti postupkom vansudskog rešavanja potrošačkih sporova. Kao trgovac smo dužni da vas obavestimo da smo po zakonu obavezni da učestvujemo u ovom postupku. Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova obavlja se na transparentan, efikasan, brz i pravičan način pred telom za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova.
Ministarstvo sačinjava listu tela i javno je objavljuje. Dostupna je na adresi https://vansudsko.mtt.gov.rs/adrbodies
Postupak pred telom može da pokrene potrošač samo ukoliko je prethodno izjavio reklamaciju ili prigovor trgovcu. Potrošač protekom jedne godine od dana (bezuspešnog) podnošenja reklamacije gubi pravo na podnošenje predloga za vansudsko rešavanje spora.
Vansudsko rešavanje potrošačkog spora može da traje najduže 90 dana od dana podnošenja predloga.
Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova, ne primenjuje se, pored ostalog:
Svaka stranka u postupku vansudskog rešavanja potrošačkog spora plaća svoje troškove (troškovi zastupanja, putni troškovi i sl.). Rad tela za vansudsko rešavanje potrošačkog spora je besplatan za stranke u postupku vansudskog rešavanja potrošačkog spora.
Za sve sporove koji ne mogu biti rešeni sporazumom, nadležan je sud u Nišu.